25.4.08

2008年4月21日

12.54 am,现在的心情很down。好想哭。啊…!好希望自己跟你没有血缘关系,至少不会有个人在家里面对你时表现得不怎样,结果呢,原来对你恨之入骨。哈…一目了然,应该不用强调是谁吧!

要不是一封send错的sms,我还不知自己是个连笑都会让人觉得倒胃口的耶!看来我并没有很受欢迎嘛!呵…坐在我面前,正在狂笑着跟我讨论剧情发展的你,究竟用着怎样的心情在同个时间里在简讯里偷骂着我呢?真的了不起嘛!是双重人格,还是精神分裂呢?

好庆幸收到短讯时,并没有气哭,反而不动声色的把简讯删除掉。你鬼鬼祟祟的问我有没有收到什么简讯的,我还可以傻傻的跟你说我电话有点问题了,偶尔收不到简讯嘞。你有觉得庆幸吗?不…因为从今天起,我已决定对你冷淡了。也会尽量与你保持距离。免得被扯后腿而不自知。

1.12 am,本来还想上上线,舒解情绪的说…至少找个朋友哭嘛!可是,还是算了!是时候让自己长大,面对现实了。所以我没有哭。只是想想而已。唉…头好痛。睡前对自己再说一次,该长大了,认清人性的丑态吧。

晚安。

5 comments:

Edwin Liew said...

yup! big girl ady lo..
human r like that de..
wat to do..
just keep distance from them only lo..
although u r silly (dun angry ya)..
but no matter wat happen..
u r still my ben ben fren !
anything anytime anyhow can find me to sang hei also de..
heh..

blue_sky said...

sometime really hope i m at home now. when u r unhappy i can accompany u.although i m not good in confort ppl, i hope i can accompany u.haiz..luckily u become tough..haha..really a ben yuan sheng

deviliyin said...

thanks to all who really cares for me...
i'm really touched by all...=)
sometimes(i mean all the time), i do hope that you guys are my family(although i've treated you guys like one)...
the trust, the comfort, the understanding, and the most important, i'm the cheerful me when you guys are around...=P
once more for goodness sake, thanks alotx!
i'm really blessed to know you all...!

Mute said...

I dunno how to start this. i just want to apologize
dat day i purposely sent u d msg, coz i was too mad n out of my mind
if u really do believe that i hate you, there's nothing more i could say
i just want to say, i am sorry
i didn't mean to hurt you,
forgive me for my childish attitude
u r always my sister,
sis i am sry


-lishan-

deviliyin said...

fine...i forgive you...